Бути здоровим - це природне прагнення людини. 
Здоров'я означає не просто відсутність хвороб,                     

а й фізичне, психічне, соціальне благополуччя.

Вимоги сучасності потребують переорієнтації змісту виховання підростаючого покоління, зміщення акцентів на створення умов для поступального, повноцінного, всебічного розвитку особистості. Для того, щоб навчити дітей жити, успішно діяти у світі, самовизначитися у ньому, необхідно сформувати у них, починаючи з дошкільного віку, ціннісне ставлення до себе, свого образу «Я», одним із компонентів якого є «Я – здоровий».

                                                                 

Одним із актуальних завдань у практиці роботи нашого дошкільного навчального закладу є забезпечення кваліфікованої допомоги у наданні дітям знань про основи здоров’я, вироблення навичок збереження, зміцнення і відновлення фізичного, психічного і соціального здоров’я дітей. Великий педагог В. Сухомлинський з цього приводу писав: «Я не боюся ще і ще раз повторити: турбота про здоров’я – це найважливіша праця вихователя. Від життєрадісності, бадьорості дітей залежить їхнє духовне життя, світогляд, розумовий розвиток, міцність знань, віра в свої сили.»

У дошкільному закладі фізкультурно-оздоровча робота проводиться з урахуванням основного напрямку – формувати у дітей світоглядно-оздоровчу поведінку на основі реалізації принципів: пізнай себе, створи себе і допоможи собі сам.

16 лютого 2018 року в Онишківському ДНЗ проведено конкурс "Зимова фортеця". Юні архітектори з великим задоволенням будували сніговий мур.


                                                  12.04.2016 РОКУ  СПОРТИВНА РОЗВАГА

                                                   "ВЕСЕЛІ СТАРТИ"

 


                                            08.04.2016 РОКУ "ВЕСЕЛО ГРАЄМО-

                                            ЗДОРОВИМИ ЗРОСТАЄМО"

 


                                                  НАША РАНКОВА ГІМНАСТИКА


Разом любимо гуляти і весело в ігри грати. 8.09.2016 року


Випав перший сніг. Прогулянка 15.11.2016року.


 

1.       Фізкультурно-оздоровча  робота

Зміст

 

Термін

 

Відпові-

дальні

Форма

відобра

ження

Пр.

 

1.

Організовувати фізичне  виховання  дітей  з активізацією  рухового  режиму  надання йому оздоровчого  спрямування   дійового медико-педагогічного контролю та  своєчасної  профілактичної роботи.                                                                             

Протягом

року

Завідувач

 

 

В  річному та місячному планах

 

2.

Забезпечувати  активний щоденний  руховий  режим  для  дітей  -3-4 години на тиждень,

                                         

 

Щоденно

 

 

 

 

 

 

Вихователь

 

 

 

 

План роботи

вихователя

 

3.

Забезпечувати ефективність  фізичного виховання

комплексним застосуванням  традиційних  засобів.   

Щоденно

Вихователь

 

Плани роботи

вихователя

 

4.

Ранкова гімнастика

різновікова група-6-8хв

                         

Щоденно

Вихователь

 

План роботи

вихователя

 

5.

Забезпечити умови  ефективності проведення ранкової  гімнастики

-   вільний доступ свіжого  повітря,

-   раціональний  одяг дітей,

-   достатня кількість фізичного навантаження (темп, зміна  вихідних положень регуляція дихання тощо)    

Щоденно

Вихователь

 

План роботи

вихователя

 

6.

 Фізкультурні тижні

Листопад

січень

 

Вихователь

План роботи

вихователя

 

7.

  Гігієнічна  гімнастика

- загально-розвиваючі

вправи  на різні  м язові групи,

- спеціальні  вправи  для формування  стоп і постави (кількість  і  дозування  такі  самі , як і   на  ранковій  гімнастиці) 

Щоденно

 

Вихователь

План роботи

вихователя

 

8.

Фізкультурні  заняття

15-20хв.

 

 

 

2р. на тижд.

 

Вихователь

План роботи вихователя

розклад

занять

 

9.

Піший  перехід

 

 

1 р. на тиждень

Вихователь

План

вихователя

 

10.

Вводити рухливі  ігри до різних     форм  діяльності  

(Заняття, свята, походи) .

Під час ранкового  прийому  одна- дві   гри малої та середньої рухливості. На прогулянці   не  менше 3-4 ігор різної  рухливості та на різні групи  м язів.                

Розпочати першу  гру  через 5-10хв. після початку   прогулянки.                                                                                                        

Щодня

Вихователь

План роботи вихователя

 

11

Фізкультурні свята

" Здоров я , снага, добрий  настрій."

 

"Прогулянка до чарівного лісу"

 

Листопад

 

 

Березень

 

Вихователь

 

 

12

Фізкультурні розваги

1 раз на місяць

друга половина

Вихователь

Виховні

плани

 

13

Дні здоров’я

1 раз на місяць

Вихователь

План

вихователя

 

 

14

Фізкультхвилинки

 

Щоденно

на заняттях

Вихователь

 

 

15

Самостійна  рухлива  діяльність у вільні від занять години

Щодня

 

 

 

 

16

Фізкультпаузи

(динамічні перерви-5-10хв.)

Щоденно

між

заняттями

Вихователь

 

 

 

17

 

Індивідуальна робота з фізичного виховання.

Щодня

 

Вихователь

 

 

 

 

18

 

 

 

 

Здійснювати  контроль за розвитком рухів і фізичних якостей у дітей.

 

Жовтень

Травень

 

Вихователь

 

 

 

 

 

 

 

19

 

 

 

Проводити оцінку організації, змісту, методики проведення форм роботи з фізичного виховання

Щомісяця

 

 

 

Вихователь

 

 

 

Щоденник

контролю

 

 

 

20

 

 

 

Здійснювати контроль за моторною  щільністю занять.

 

Щомісяця

 

 

Вихователь

 

 

 

 

 

21

 

 

Здійснювати контроль за організацією рухового режиму.

Щоденно

 

 

Вихователь